محصولات

صدف آذین آراد


بیش از 10 سال فعالیت در حوزه تولید و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی به همراه رضایت بسیاری از مشتریان خود ، خرسندیم خود را برای شما عزیزان معرفی کنیم


تماس با ما
 
برندهای صدف آذین آراد

معرفی برندها

ما مفتخریم برندهای آرایشی و لنز چشم با کیفیت بالا در رنگ بندی های مختلف برای تمامی سلیقه های بانوان ایرانی را به بازار عرضه نماییم که در زیر به معرفی برندها می پردازیم

برند آرایشی آر تی اس

برند ارایشی آر تی اس دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ، دارای گواهینامه های ایزو ۲۰۰۸ و ۹۰۰۱ کنترل کیفیت محصولات ومدیریت کیفیت به شماره QMOA-305481 از شرکت بین المللی TGA-DRA آلمان است.
وب سایت آر تی اس :
www.rtsbeauty.ir
اینستاگرام آر ای اس :
@rts_cosmetics

برند لنز چشم آی سی ویژن

این برند از قدیمی ترین و با سابقه ترین ها در زمینه لنز چشمی و زیبایی هست که در تمام دنیا عرضه و توزیع می شود که در ایران به سفارش شرکت صدف آذین آراد تولید می شود و از بالاترین کیفیت و تنوع رنگی در میان تمام لنزهای چشمی می باشد. قطعا برند آی سی ویژن پاسخگوی نیاز همه علاقمندان به زیبایی و لنز چشمی می باشد چون از به روزترین فرآیندهای تولید و جذابترین مدل های رنگی برخوردار می باشد.
وب سایت آر تی اس :
www.iseevision.ir
اینستاگرام آی سی ویژن :
@rts_cosmetics

برند آرایشی اُاوپتیموس

این برند حاصل سالها تجربه در تولید و پخش محصولات آرایشی در کشور عزیزمان می باشد که پس از تحقیق و بررسی زیاد مجموعه به این نتیجه رسید که تولید یک برند آرایشی در سطح کیفی و کمی مطالق با استانداردهای جهانی می تواند مورد پسند بانوان سخت پسند ما باشد لذا با توجه به کیفیت عالی و کمک گرفتن از کمپانی های معتبر از کشورهای ایتالیا و ترکیه در تامین مواد اولیه برند لاکچری و درجه اول اوپتیموس تولید گردید.
وب سایت اُاوپتیموس :
www.ooptimus.ir
اینستاگرام اُاوپتیموس :
@rts_cosmetics

برند لنز چشم اُاوپتیموس

در تولید تهیه برند اوپتیموس که به سفارش شرکت صدف آذین آراد در بهترین کارخانه تولید لنز در دنیا تهیه شده است سعی شده است که از بهترین و به روزترین علم و فن آوری در تولید محصول استفاده شود تا وجه تمایزی نسبت به سایر برندهای موجود در بازار ایران شود و در زمینه رنگبندی قطعا یک ترکیب منحصر بفرد و خاص در این برند برای آنتخاب شما عزیزان در اختیارتان خواهد بود.
وب سایت اُاوپتیموس :
www.ooptimus.ir
اینستاگرام اُاوپتیموس :
@rts_cosmetics

برند آر تی اس استار

این برند جهت تکمیل محصولات آرایشی مجموعه در قالب تولید مدادهای لب و چشم و لاین تخصصی در این زمینه می باشد تا خلع وجود محصول خاص برای زیبایی بیشتر میکاپ عزیزان اختصاص داده شود.
وب سایت آر تی اس استار :
www.rtsstar.com
اینستاگرام آر تی اس استار :
@rts_cosmetics

برند باریس لند

...Coming Soon


وب سایت باریس لند :
www.barrisland.ir
اینستاگرام باریس لند :
@rts_cosmetics